В грудні 2024 року мені як водію прилетів перший штраф 100 грн за зрив замовлення, а згодом негативна оцінка за запізнення на замовлення. Я почав розбиратися в чому справа.
Коли в місті починаються пробки, алгоритми уклону хибно розраховують час подачі на замовлення, а також час прибуття на фінальну адресу в клієнтському застосунку. І пасажир і водій отримують інформацію що наприклад на до пасажира їхати 5 хвилин, а реально вдвічі або втричі довше. Якщо водій запізнився на замовлення і пасажир його скасував, тоді водієві приходить штраф 100 грн, а пасажиру можуть надати бонус.
Цікаво те що уклон приховує час подачі від водія, натомість пропонує розрахунковий час подачі. Тобто єдиний варіант для водія впевнитись що він запізднюється це зателефонувати до служби підтримки запитати час подачі. Далі написати або зателефонувати пасажиру про можливе запізнення. В такому випадку можна буде оскаржити штраф та негативну оцінку надавши скріншот виклику.
Починаючи з січня 2025 року я регулярно звертаюсь до служби підтримки з цієї проблеми, а також прошу відкрити водіям час подачі, на що кожен раз отримував відповідь що проблеми немає. Аж після цього відео де співробітник служби підтримки повідомив що алгоритми уклону розраховують час подачі без врахування пробок, мені зателефонували з офісу що цього диспетчера відправили на підвищення кваліфікації, а моє звернення зафіксували та почали службове розслідування.